Effect of Advertising on Attitudes and Behaviour of Banks Customers in the Light of Research Results
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Oct 30, 2023
Mar 17, 2023
31
https://dbc.wroc.pl/publication/158688
Edition name | Date |
---|---|
Wpływ reklamy na postawy i zachowania klientów banków w świetle wyników badań | Oct 30, 2023 |
Skikiewicz, Robert
Skikiewicz, Robert
Ziemba, Marika Świeszczak, Krzysztof
Garczarczyk, Józef Skikiewicz, Robert
Garczarczyk, Józef Skikiewicz, Robert Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Garczarczyk, Józef Skikiewicz, Robert