Object

Title: Zastosowanie zogniskowanych wywiadów grupowych w badaniach dzieci i młodzieży

Title in english:

Application of Focus Group Interviews in Research of Children and Youth

Creator:

Olejnik, Iwona

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 234-242

Abstrakt:

Artykuł prezentuje zasady stosowania jednej z metod jakościowych badań rynku FGI - w badaniach dzieci i młodzieży. Dzieci i młodzież stanowią jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku, wywierają istotny wpływ na decyzje zakupowe rodziców, posiadają własne pieniądze i wydatkują je według swoich preferencji. Zogniskowane wywiady grupowe jako metoda badań dzieci i młodzieży znajdują zastosowanie w przypadku badań dzieci co najmniej 9-, 10-letnich. jednakże FGI realizowane z młodymi ludźmi istot- nie różnią się od wywiadów z osobami dorosłymi. Zarówno przygotowanie, realizacja, jak i opracowanie wyników powinny przede wszystkim uwzględniać poziom rozwoju dziecka i poszanowanie jego praw.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120426

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information