Marketing-Financial Interface as a Subject of Research Integrating the Methods of Portfolio Analysis
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
27 lut 2023
7 sty 2023
51
https://dbc.wroc.pl/publication/157543
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Interfejs marketingowo-finansowy jako przedmiot badań integrujący metody analiz portfelowych | 27 lut 2023 |
Golik-Górecka, Grażyna
Golik-Górecka, Grażyna
Golik-Górecka, Grażyna
Brandsma, Kornelis Sytse Dziechciarz, Józef. Promotor Perechuda, Kazimierz. Recenzent Żabiński, Leszek. Recenzent
Szulc-Janek, Małgorzata
Kaniewska-Sęba, Aleksandra Leszczyński, Grzegorz