Object

Title: Wykorzystanie badań marketingowych w kształtowaniu relacji z klientami

Title in english:

Use of Marketing Research in Forming Relations with Consumers

Creator:

Krzepicka, Alicja

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 84-91

Abstrakt:

Dynamika zmian zachodzących na współczesnym rynku wymusza na przedsiębiorstwach budowanie relacji na płaszczyźnie firma-klient. Najistotniejszym zatem obszarem działań rynkowych wielu przedsiębiorstw staje się kształtowanie trwałej więzi z klientami. Podstawą takich działań jest dokładne rozpoznanie przez firmę swoich klientów, a w szczególności zrozumienie ich zmieniających się oczekiwań, postaw i zachowań. Wymierną korzyścią płynącą z dbałości o trwałość relacji z klientami jest niewątpliwie dla większości przedsiębiorstw wzrost zysków. W artykule przedstawiono znaczenie dostarczania klientowi wartości jako podstawy budowania z nim relacji oraz wskazano na rolę badań marketingowych i ich wykorzystanie jako istotnego źródła pozyskiwania informacji.

Publisher:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:119242

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information