Struktura obiektu
Tytuł:

Wykorzystanie badań marketingowych w kształtowaniu relacji z klientami

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Use of Marketing Research in Forming Relations with Consumers

Autor:

Krzepicka, Alicja

Temat i słowa kluczowe:

wartość dla klienta ; relacje z klientami ; badania marketingowe

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 84-91

Abstrakt:

Dynamika zmian zachodzących na współczesnym rynku wymusza na przedsiębiorstwach budowanie relacji na płaszczyźnie firma-klient. Najistotniejszym zatem obszarem działań rynkowych wielu przedsiębiorstw staje się kształtowanie trwałej więzi z klientami. Podstawą takich działań jest dokładne rozpoznanie przez firmę swoich klientów, a w szczególności zrozumienie ich zmieniających się oczekiwań, postaw i zachowań. Wymierną korzyścią płynącą z dbałości o trwałość relacji z klientami jest niewątpliwie dla większości przedsiębiorstw wzrost zysków. W artykule przedstawiono znaczenie dostarczania klientowi wartości jako podstawy budowania z nim relacji oraz wskazano na rolę badań marketingowych i ich wykorzystanie jako istotnego źródła pozyskiwania informacji.

Wydawca:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: