Struktura obiektu
Tytuł:

Interfejs marketingowo-finansowy jako przedmiot badań integrujący metody analiz portfelowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Marketing-Financial Interface as a Subject of Research Integrating the Methods of Portfolio Analysis

Autor:

Golik-Górecka, Grażyna

Temat i słowa kluczowe:

analizy portfelowe ; interfejs marketingowo-finansowy ; badania marketingowe

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 92-103

Abstrakt:

W artykule zaprezentowano wnioski dotyczące rozpoznania interfejsu marketingowo-finansowego, wynikające z australijskich badań marketingowych. Uzupełniają je ogólne założenia i wstępne wnioski z badań prowadzonych metodą case study research w polskich przedsiębiorstwach. Firmy australijskie wykorzystywały więcej metod niż firmy polskie, które napotykały istotne bariery informacyjne. W procesie ewolucji interfejsu marketingu, finansów i IT stale wykorzystywane są kryteria zarówno finansowe, jak i niefinansowe oraz metody statystyczno-informatyczne.

Wydawca:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: