Use of Marketing Research in Forming Relations with Consumers
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Feb 27, 2023
Jan 7, 2023
44
https://dbc.wroc.pl/publication/157542
Edition name | Date |
---|---|
Wykorzystanie badań marketingowych w kształtowaniu relacji z klientami | Feb 27, 2023 |
Putyło, Katarzyna
Dobiegała-Korona, Barbara Krzepicka, Alicja
Brandsma, Kornelis Sytse Dziechciarz, Józef. Promotor Perechuda, Kazimierz. Recenzent Żabiński, Leszek. Recenzent
Becker, Jarosław Stankiewicz, Monika
Kaniewska-Sęba, Aleksandra Leszczyński, Grzegorz
Golik-Górecka, Grażyna
Domagała, Michał Łakoma, Agnieszka Piwoni-Krzeszowska, Estera