Struktura obiektu
Tytuł:

Wpływ reklamy na postawy i zachowania klientów banków w świetle wyników badań

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Effect of Advertising on Attitudes and Behaviour of Banks Customers in the Light of Research Results

Autor:

Skikiewicz, Robert

Temat i słowa kluczowe:

reklama bankowa ; jakość usług bankowych ; lojalność klientów indywidualnych

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 127-135

Abstrakt:

Reklama usług bankowych, w której przekazywane są rzetelne, zgodne z rzeczywistością informacje, przynosi bankowi wiele korzyści. Między ocenami jakości banków przez klientów wybierających kolejne usługi pod wpływem reklamy oraz nieulegających reklamie występują istotne różnice. Reklama skłania niektórych klientów do wyboru dalszych usług w tym samym banku, pozostałych zaś do wyboru innego banku. Najbardziej cenni są klienci, którzy kolejne usługi wybrali w dotychczasowym banku, gdyż najczęściej deklarują zamiar kontynuacji usługi oraz polecają własny bank największej liczbie osób, a także znacznie rzadziej korzystają z usług w innych bankach w porównaniu z pozostałymi klientami.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: