Język angielski jako kluczowe narzędzie komunikacji w biznesie międzynarodowym
Aleksandra Kuźmińska-Haberla. Redakcja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
10.15611/2022.29.9.07 ; oai:dbc.wroc.pl:120653
Debiuty Studenckie 2022 ; Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-SA 4.0
24 lis 2023
5 kwi 2023
67
https://dbc.wroc.pl/publication/158919
Nazwa wydania | Data |
---|---|
English as a Crucial Tool in International Business Communication | 24 lis 2023 |
Ludwiczak, Beata
Johnson, Samuel (1709-1784) Adelung, Johann Christoph (1732-1806). Autor
Johnson, Samuel (1709-1784) Adelung, Johann Christoph (1732-1806). Autor
Bryll, Alina. Redakcja Sikora, Iwona. Redakcja Walczyński, Marcin. Redakcja
Jankowiak, Anna