Object structure
Title:

Spis treść [Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze / pod red. Aleksandry Kuźmińskiej-Haberli. - Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2022]

Group publication title:

Debiuty Studenckie

Title in english:

Debiuty studenckie. Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze

Contributor:

Aleksandra Kuźmińska-Haberla. Redakcja

Subject and Keywords:

marka ; tożsamość marki ; wizerunek ; organizacja pozarządowa ; kluby sportowe ; strategia promocyjna ; pozycjonowanie ; media społecznościowe ; komunikacja marketingowa ; kryzys wodny ; deficyt wody ; rozwój zrównoważony

Description:

s.120

Abstrakt:

Zagadnienia omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2022

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

DOI 10.15611/2022.29.9

Language:

pol

Relation:

Debiuty Studenckie 2022 ; Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: