Struktura obiektu
Tytuł:

Spis treść [Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze / pod red. Aleksandry Kuźmińskiej-Haberli. - Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2022]

Tytuł publikacji grupowej:

Debiuty Studenckie

Tytuł odmienny:

Debiuty studenckie. Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze

Współtwórca:

Aleksandra Kuźmińska-Haberla. Redakcja

Temat i słowa kluczowe:

marka ; tożsamość marki ; wizerunek ; organizacja pozarządowa ; kluby sportowe ; strategia promocyjna ; pozycjonowanie ; media społecznościowe ; komunikacja marketingowa ; kryzys wodny ; deficyt wody ; rozwój zrównoważony

Opis:

s.120

Abstrakt:

Zagadnienia omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2022

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

DOI 10.15611/2022.29.9

Język:

pol

Powiązania:

Debiuty Studenckie 2022 ; Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: