Struktura obiektu
Tytuł:

Organizacja promocji w turystyce miasta

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Organization of Promotion in Town Tourism

Autor:

Batko, Anna

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 101, s. 11-26

Abstrakt:

Analiza materiału dowodowego wskazuje, że głównym organizatorem promocji turystyki w Krakowie był urząd miasta oraz odpowiednie komisje samorządowe. Prowadziły one w latach 1989-2006 działalność promocyjną opartą głównie na funkcjach zabawy, także edukacji. Funkcje te zwiększały wrażenia gości oraz przekształcały miasto w przestrzeń konsumpcji kultury. Równolegle miasto poprawiało jakość obsługi turystycznej przez modernizowanie zasobów, takich jak gastronomia, hotelarstwo, komunikacja oraz bezpieczeństwo. Zespolenie wysiłków na rzecz rozwoju tych dwóch strumieni przyniosło pożądane efekty już w latach 1992-1994, kiedy to Kraków przełamał tendencje spadkowe w turystyce przyjazdowej.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 101 ; Dylematy rozwoju lokalnego i regionalnego na początku XXI wieku

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: