Object

Title: Organizacja promocji w turystyce miasta

Title in english:

Organization of Promotion in Town Tourism

Creator:

Batko, Anna

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 101, s. 11-26

Abstrakt:

Analiza materiału dowodowego wskazuje, że głównym organizatorem promocji turystyki w Krakowie był urząd miasta oraz odpowiednie komisje samorządowe. Prowadziły one w latach 1989-2006 działalność promocyjną opartą głównie na funkcjach zabawy, także edukacji. Funkcje te zwiększały wrażenia gości oraz przekształcały miasto w przestrzeń konsumpcji kultury. Równolegle miasto poprawiało jakość obsługi turystycznej przez modernizowanie zasobów, takich jak gastronomia, hotelarstwo, komunikacja oraz bezpieczeństwo. Zespolenie wysiłków na rzecz rozwoju tych dwóch strumieni przyniosło pożądane efekty już w latach 1992-1994, kiedy to Kraków przełamał tendencje spadkowe w turystyce przyjazdowej.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120865

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 101 ; Dylematy rozwoju lokalnego i regionalnego na początku XXI wieku

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Edition name Date
Organizacja promocji w turystyce miasta Oct 30, 2023
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information