Obiekt

Tytuł: Franchising innowacją organizacyjną przedsiębiorstwa?

Tytuł odmienny:

Franchising as Organizational Innovation in Enterprise

Autor:

Prudzienica, Maja

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 94, s. 245-251

Abstrakt:

Franchising traktowany jest jako jedna z najbardziej dynamicznych form rozwijania własnego biznesu z wykorzystaniem sprawdzonych pomysłów biznesowych. Pomysły te oferowane są na rynku jako pewien rodzaj produktów, za pomocą których zarówno franczyzobiorca, jak i franczyzodawca mogą osiągać określone zyski. Artykuł celowo został zatytułowany w formie pytającej, po to aby stworzyć pewien zaczątek do dyskusji i dalszych rozważań o istocie franchisingu.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:121691

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 94 ; Wiedza w gospodarce i gospodarka oparta na wiedzy. Edukacja w gospodarce opartej na wiedzy

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

30 paź 2023

Data dodania obiektu:

21 maj 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

87

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/159986

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji