Pomiar i ocena jakości usług z zastosowaniem liczb rozmytych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Measuring and Assessing the Quality of Services with the Use of Fuzzy Numbers
Autor:Kusterka-Jefmańska, Marta ; Jefmański, Bartłomiej
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 86 ; Wizualizacja wyników badań marketingowych – podejścia, metody i zastosowania
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: