Object

Title: Pomiar i ocena jakości usług z zastosowaniem liczb rozmytych

Tytuł odmienny:

Measuring and Assessing the Quality of Services with the Use of Fuzzy Numbers

Autor:

Kusterka-Jefmańska, Marta ; Jefmański, Bartłomiej

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 86, s. 194-205

Abstrakt:

The aim of the study is to present a method of measuring and assessing the quality of services based on using fuzzy figures. The presented method is an alternative to methods which have been used in measuring and assessing the quality of services mostly developed on Likert's scale. The carried out research of examining university students' satisfaction will make it possible to present methodological aspects of this method.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2009

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:122366

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 86 ; Wizualizacja wyników badań marketingowych – podejścia, metody i zastosowania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information