Object

Title: Pomiar i ocena jakości usług z zastosowaniem liczb rozmytych

Title in english:

Measuring and Assessing the Quality of Services with the Use of Fuzzy Numbers

Creator:

Kusterka-Jefmańska, Marta ; Jefmański, Bartłomiej

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 86, s. 194-205

Abstrakt:

The aim of the study is to present a method of measuring and assessing the quality of services based on using fuzzy figures. The presented method is an alternative to methods which have been used in measuring and assessing the quality of services mostly developed on Likert's scale. The carried out research of examining university students' satisfaction will make it possible to present methodological aspects of this method.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2009

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:122366

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 86 ; Wizualizacja wyników badań marketingowych – podejścia, metody i zastosowania

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information