Obiekt

Tytuł: Kreacja systemów wartości u młodzieży w sektorze fonograficznym

Tytuł odmienny:

Systems of Values' Creation within Youth Market in the Phonographic Industry

Autor:

Tarka, Piotr ; Pachnowska, Beata

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 42, s. 259-269

Abstrakt:

The authors of the following article describe particular methods and techniques of market creation used in the phonographic industry. The principal scientific goal refers to the aspects of values creation in the youth market. It is discussed and also argued whether the success in running business and achieving goal by recording companies operating within their market depends mainly on the appeasement of customers' virtual and present needs or it is based on the stimulation of new needs. These kinds of new needs can be indirectly created by making and instilling systems of values into customers right (much more profitable from the prospect of growing music business). These values are certainly created by recording companies carrying an activity in the phonographic industry. Reasons that urge these companies and the whole business area to accept such market rules are for contemporary and dynamically changing external environment.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2009

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:123181

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 42 ; Społeczna odpowiedzialność biznesu: uwarunkowania, kontrowersje, dobre i złe praktyki

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

30 paź 2023

Data dodania obiektu:

17 lip 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

23

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/161477

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji