Object

Title: Marketing relacji a lojalność klientów

Title in english:

Marketing Relations and Customers Loyalty

Creator:

Kałążna-Drewińska, Urszula

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33, s. 83-93

Abstrakt:

The article includes the following: 1. Characterization of marketing relations as a new concept (idea) relating to business management and its functioning on the market. 2. Qualification of differences in approach to business management: comparison of transaction oriented businesses and businesses focused on forming permanent customer relations. 3. Characterization of loyalty as a result of quality, customer service and value. 4. The results of empirical studies containing problems expressed in points 1, 2, 3.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123672

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33 ; Marketing, vol. 4 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Edition name Date
Marketing relacji a lojalność klientów Sep 7, 2023
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information