Publishing House of Wroclaw University of Economics and Business
doi:10.15611/2023.83.1.05 ; oai:dbc.wroc.pl:123934
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-SA 4.0
Apr 30, 2024
Sep 19, 2023
177
https://dbc.wroc.pl/publication/162238
Edition name | Date |
---|---|
Gaining Competitive Advantage through Social Responsibility Reporting – a Lesson from the Non-Profit Sector | Apr 30, 2024 |
Comoli, Maurizio Tettamanzi, Patrizia Bavagnoli, Francesco Murgolo, Michael Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Baumüller, Josef Leitner-Hanetseder, Susanne Eisl, Christoph Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Rudžionienė, Kristina Brazdžius, Šarūnas Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Nowak, Marta Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Kowalak, Robert Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Nieplowicz, Maria Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Wierzbiński, Marcin Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Kroflin, Petra Kroflin, Claudius Dyczkowska, Joanna. Redakcja