Object structure
Title:

Komunikacja jako czynnik kształtujący lojalność klientów w sektorze usług telekomunikacyjnych

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Communication as the factor creating customers’ loyalty in the sector of telecommunictaion services

Creator:

Tkaczyk, Stanisław ; Kołuda, Jolanta

Subject and Keywords:

komunikacja ; klient ; lojalność ; usługa ; telekomunikacja

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 667-683

Abstrakt:

W pracy przedstawiono wybrane aspekty dotyczące procesu komunikacji oraz jego oddziaływania na lojalność klientów w sektorze usług telekomunikacyjnych. Stwierdzono m.in., iż jednym ze sposobów na uzyskanie przewagi na konkurencyjnym rynku może być zaprojektowanie i wdrożenie odpowiedniego modelu komunikacji, który umożliwi firmie zbudowanie i utrzymanie trwałych więzi z jej klientami.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: