Communication as the factor creating customers’ loyalty in the sector of telecommunictaion services
Tkaczyk, Stanisław ; Kołuda, Jolanta
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Sep 21, 2023
Sep 21, 2023
29
https://dbc.wroc.pl/publication/162299
Edition name | Date |
---|---|
Komunikacja jako czynnik kształtujący lojalność klientów w sektorze usług telekomunikacyjnych | Sep 21, 2023 |
Skowron, Łukasz
Skikiewicz, Robert
Skowron, Łukasz Skowron, Stanisław Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Wereda, Wioletta