Object

Title: Założenia i uwarunkowania procesu współuczestnictwa klientów w funkcjonowaniu firmy

Title in english:

Building the relation with customers by creating customer communities

Creator:

Gach, Daniel

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 194-207

Abstrakt:

Publikacja została poświęcona prezentacji istoty procesów współuczestniczenia klientów w działaniach firm związanych z doskonaleniem swojej oferty rynkowej. Przyjmując zaproponowane przez A. Tofflera pojęcie prosumenta, czyli osoby będącej jednocześ-nie przynajmniej częściowym wytwórcą dobra, które zostanie przez nią skonsumowane, podane zostały współczesne rozwinięcia i odmiany prosumeryzmu. Są to mianowicie masowa personalizacja i koncepcja consumer made (wykonane przez klienta). Wskazanie roli Internetu w rozwoju i intensyfikacji interakcji społecznych, w tym również w sferze gospodarczej, jest podstawą omówienia natury wirtualnych społeczności konsumenckich. W ostatniej części artykułu przedstawiona została przykładowa metodyka jej kreowania.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123925

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information