Obiekt

Tytuł: Zadowolenie klienta wewnętrznego warunkiem sukcesu firmy usługowej

Tytuł odmienny:

Internal Customer's Satisfaction as a Condition of Success of a Service Company

Autor:

Korczak, Jerzy ; Kijewska, Kinga

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 31, s. 482-493

Abstrakt:

The paper touches upon the problem of the identification of the satisfaction level of an internal customer. It presents the position of an internal customer within the TQM system, the influence of the communication processes in the relations between managers and internal customers on the increase in their commitment to their work, the effectiveness of tools for measuring the internal customers' satisfaction in the analyzed company. (original abstract)

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:124079

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 31 ; Zarządzanie personelem jako kryterium doskonałości

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

24 wrz 2023

Data dodania obiektu:

24 wrz 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

36

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/162387

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji