Obiekt

Tytuł: Budowanie lojalności klienta w kontekście odpowiedzialnych działań producentów i konsumentów

Tytuł odmienny:

Building Customer Loyalty in the Context of Responsible Actions by Producers and Consumers

Autor:

Hadrian, Szymon

Współtwórca:

Teneta, Dorota. Redakcja

Opis:

Hadrian, Sz. (2024). Budowanie lojalności klienta w kontekście odpowiedzialnych działań producentów i konsumentów. W: D. Teneta (red.), Zrównoważony rozwój – trendy, wyzwania, kontrowersje (s. 49-61). Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Współczesne przedsiębiorstwa muszą się nieustannie dostosowywać do zmieniającego się otoczenia. Stawia to pod znakiem zapytania możliwości utrzymania lojalności klientów i, tym samym, pozycji konkurencyjnej na rynku. Celem artykułu jest rozpoznanie możliwości budowania lojalności klienta w kontekście odpowiedzialnych działań producentów i konsumentów. Sformułowano następujące pytania badawcze: Czym jest lojalność klienta? W jaki sposób przejawia się odpowiedzialność konsumentów i producentów? Jakie znaczenie dla budowania lojalności klienta mają odpowiedzialne działania producentów i konsumentów? Zastosowane metody badań obejmują analizę literatury przedmiotu, jak również sondaż diagnostyczny. Ankietowanymi byli studenci Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, którzy wskazali m.in. preferowane metody nabywania dóbr, główne czynniki wpływające na ich decyzję o zakupie produktu czy też jakie jest podejście do odpowiedzialnej konsumpcji. Z badań wynika, że kluczowe dla utrzymanie poziomu lojalności klientów oraz zaufania wobec systemów certyfikujących jest przekonanie konsumentów o uczciwym działaniu producentów na polu zrównoważonego rozwoju.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2024

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2024.55.0.04 ; oai:dbc.wroc.pl:128633

Język:

pol

Powiązania:

Debiuty Studenckie 2024

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Tytuł publikacji grupowej:

Debiuty Studenckie

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

19 lis 2024

Data dodania obiektu:

19 lis 2024

Liczba wyświetleń treści obiektu:

8

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/167192

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji