Object

Title: Możliwości kreowania markowych produktów turystycznych na Dolnym Śląsku

Title in english:

Opportunities for Creating Brand Tourist Products in Lower Silesia Region

Creator:

Gryszel Piotr

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1067, s. 158-169

Abstrakt:

The article presents opportunities for creating brand tourist products in the region of Lower Silesia. 10 subregions are distinguished, on the area of which brand tourist products can be developed, as well as 6 brand tourist products are pointed to, following the assumptions of National Tourist Product Development Strategy, among which there are: spa tourism, business tourism, active tourism, culture and urban tourism, border area and transit tourism and finally tourism in rural areas. Within the groups of brand products there are also underlined, so called, detailed products. There is also presented a set of activities aiming at the development of already existing products and creating new, attractive brand offers.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:129401

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1067 ; Gospodarka turystyczna. Wybrane problemy współpracy w turystyce w euroregionie Nysa

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information