Object structure
Title:

Skuteczność działań promocyjnych biur podróży

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

The Effectiveness of Travel Offices' Promotional Activities

Creator:

Przeorek-Smyka, Renata

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 211-225

Abstrakt:

The article presents ways for measuring the effectiveness of promotion and the level of realization of sales boosting targets in travel offices. The results of research conducted by the author in the area of Lower Silesia and Opolskie Silesia regions have become the basis for the presented concept analysis. Besides, the article defines the notion of effectiveness, characterizes stages of the process of marketing communication effectiveness evaluation, as well as emphasizes problems encountered in performing practical measurement of the discussed phenomenon.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: