The Effectiveness of Travel Offices' Promotional Activities
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 211-225
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 9, 2025
Jan 9, 2025
2
https://dbc.wroc.pl/publication/168367
Edition name | Date |
---|---|
Skuteczność działań promocyjnych biur podróży | Jan 9, 2025 |
Przeorek-Smyka, Renata
Przeorek-Smyka, Renata
Przeorek-Smyka, Renata
Przeorek-Smyka, Renata
Przeorek-Smyka, Renata
Januszewska, Małgorzata Przeorek-Smyka, Renata
Przeorek-Smyka, Renata Januszewska, Małgorzata