Object

Title: Działalność marketingowa polskich uzdrowisk na konkurencyjnym rynku

Title in english:

Marketing of the Polish Spa on the Competitive Market

Creator:

Lewandowska, Agnieszka

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 154-161

Abstrakt:

The expanded European Union is not only new markets for sale, for the Polish Spa, but it is the large threat from side of competitive other countries. Marketing of Spa is their weakness on European market. The aim of this article is introducing of selected marketing aspects of Polish Spa. This article has been into two parts. The first part refers to essence of marketing of The Polish Spa. The second one presents of solutions which could to increase competitiveness of Polish Spa.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:129778

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information