Marketing of the Polish Spa on the Competitive Market
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 154-161
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 8, 2025
Jan 8, 2025
3
https://dbc.wroc.pl/publication/168335
Edition name | Date |
---|---|
Działalność marketingowa polskich uzdrowisk na konkurencyjnym rynku | Jan 8, 2025 |
Gołąbek, Małgorzata Kacprzak, Agnieszka Lewandowska, Romana Mycak, Marta Olszowska, Agnieszka Skrzypek, Irena Sorokowska, Urszula Instytut Historii Architektury Sztuki i Techniki Politechniki Wrocławskiej
Gołąbek, Małgorzata Kacprzak, Agnieszka Olszowska, Agnieszka Skrzypek, Irena Lewandowska, Rita Mycak, Marta Sorokowska, Urszula Instytut Historii Architektury Sztuki i Techniki Politechniki Wrocławskiej