The Signs of Violating Laws and Interests of Travel Offices' Clients and Hotel Guests in Poland
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 273-284
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 9, 2025
Jan 9, 2025
1
https://dbc.wroc.pl/publication/168391
Edition name | Date |
---|---|
Przejawy naruszeń praw i interesów klientów biur podróży i gości hotelowych w Polsce | Jan 9, 2025 |
Jedlińska, Maja
Jedlińska, Maja
Jedlińska, Maja
Jedlińska, Maja Kornak, Aleksander. Promotor