Territorial Marketing in a Tourist Region
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 73-79
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 7, 2025
Jan 7, 2025
7
https://dbc.wroc.pl/publication/168280
Edition name | Date |
---|---|
Marketing terytorialny w regionie turystycznym | Jan 7, 2025 |
Niezgoda, Agnieszka
Niezgoda, Agnieszka
Niezgoda, Agnieszka Żylak, Danuta
Markiewicz, Ewa Niezgoda, Agnieszka
Niezgoda, Agnieszka Awedyk, Matylda
Nowacki, Marek Niezgoda, Agnieszka
Awedyk, Matylda Niezgoda, Agnieszka Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja