The Role of Marketing in Developing Competitive Advantage of a Tourist Region in The European Union
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 56-72
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 7, 2025
Jan 7, 2025
0
https://dbc.wroc.pl/publication/168274
Edition name | Date |
---|---|
Rola marketingu w budowaniu przewagi konkurencyjnej regionu turystycznego w Unii Europejskiej | Jan 7, 2025 |
Rudolf, Wawrzyniec
Rudolf, Wawrzyniec
Anders, Justyna Rudolf, Wawrzyniec
Rudolf, Wawrzyniec Krawiec, Wioletta Szymańska, Kamila