Obiekt

Tytuł: Marketing terytorialny w działalności samorządu regionalnego

Autor:

Karpińska, Małgorzata ; Rudolf, Wawrzyniec

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1083, s. 690-698

Abstrakt:

Marketing as a consumer orientation philosophy, originally developed for an enterprise, is easily adapted for non profit organizations. Self governments are more and more using the marketing instruments for realizing their tasks. The authors of that article are trying to adapt the marketing concept to the region management realities. They concentrate on so called inward marketing. The authors have critically analysed the implementation of the marketing philosophy in the Marshal's Office operations and have listed the factors constituting the barriers for its implementations. (original abstract)

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:131197

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1083 ; Gospodarka lokalna i regionalna w teorii i praktyce

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

3 gru 2025

Data dodania obiektu:

4 lut 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

5

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/169796

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji