Object

Title: Pozycjonowanie produktu na przykładzie wybranych systemów hotelowych

Title in english:

Product Positioning on the Example of Selected Hotel Systems

Creator:

Jedlińska, Maja

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 2, s. 145-157

Abstrakt:

Hotel systems take advantage of STP marketing in segmenting guests, selecting target markets and positioning their offer. The latter component of STP marketing is quite specific since it is ingrained in the consumer's awareness. This particular element verifies efforts taken up by the company. In order to illustrate activities referring to positioning there were selected solutions applied in seven minor hotel systems originating in countries characterized by significant experience in the field of tourism economy development. Their positioning strategies were presented suggesting the implementation of these concepts in the Polish hotels system by means of imitation positioning application.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:125106

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 2 (1202) ; Gospodarka a Środowisko, 8 ; Gospodarka a środowisko. Innowacyjność w gospodarce

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information