Object structure
Title:

Segmentacja produktów i odbiorców jako narzędzie controllingu sprzedaży

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Segmentation of products and customers as an instrument of sales controlling

Creator:

Dyczkowska, Joanna

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1125, s. 29-37

Abstrakt:

The paper focuses on pointing out and characterizing selected methods of classification of products and customers by controllers. The author presents various criteria of segmentation like profit margin, total value of purchase, frequency of orders and regularity in amounts ordered. The article emphasizes importance of evaluation of clients in terms of punctuality in payments as well.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1125 ; Controlling w małych i średnich przedsiębiorstwach

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: