Segmentation of products and customers as an instrument of sales controlling
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1125, s. 29-37
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1125 ; Controlling w małych i średnich przedsiębiorstwach
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
Feb 3, 2025
29
https://dbc.wroc.pl/publication/169711
| Edition name | Date |
|---|---|
| Segmentacja produktów i odbiorców jako narzędzie controllingu sprzedaży | Jul 28, 2025 |
Dyczkowska, Joanna
Dyczkowska, Joanna