Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wydział Gospodarki Regionalnej i Turystyki w Jeleniej Górze 2002, s. 130 ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U. Serdecznie zapraszamy.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Sygnatura: DR JG 41 ; oai:dbc.wroc.pl:131292
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Feb 8, 2025
Feb 8, 2025
5
https://dbc.wroc.pl/publication/169998
| Edition name | Date |
|---|---|
| Drzewa klasyfikacyjne w badaniach marketingowych | Feb 8, 2025 |
Kurzydłowski, Adam
Kurzydłowski, Adam Zaborski, Artur
Dudek, Andrzej Kurzydłowski, Adam