Object structure
Title:

Badania marketingowe w przedsiębiorstwie - aspekty poznawcze i efektywnościowe

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Marketing Research in Enterprise - Cognitive and Effectiveness Aspects

Creator:

Michalski, Eugeniusz

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 369-376

Abstrakt:

This paper presents in broad outline ideas and views on enterprise' effectiveness. The effectiveness is considered from the macro- and micro-environments, target markets and a selection marketing research methods. The essential attribute of rational decisions and the strategy of enterprise' development is efficient marketing information system and information derived from original marketing research. 

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: