Marketing Research in Enterprise - Cognitive and Effectiveness Aspects
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 369-376
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
Mar 9, 2025
40
https://dbc.wroc.pl/publication/170995
| Edition name | Date |
|---|---|
| Badania marketingowe w przedsiębiorstwie - aspekty poznawcze i efektywnościowe | Jul 28, 2025 |
Michalski, Eugeniusz Kramer, Teodor. Promotor