Possibilities of Increasing Manoeuvrability in Questionnaire Research among Companies
Kaniewska-Sęba, Aleksandra ; Leszczyński, Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 552-561
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
16 mar 2025
27
https://dbc.wroc.pl/publication/171243
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Możliwości zwiększania zwrotności w badaniach ankietowych wśród przedsiębiorstw | 28 lip 2025 |
Kaniewska-Sęba, Aleksandra Leszczyński, Grzegorz
Kaniewska-Sęba, Aleksandra