The Efficiency of Advertising in Fat Industry Company
Nieżurawski, Lech ; Orłowska, Aldona
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 2, s. 125-131
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 2 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 2
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Mar 25, 2025
Mar 25, 2025
65
https://dbc.wroc.pl/publication/171559
| Edition name | Date |
|---|---|
| Skuteczność reklamy w przedsiębiorstwie przemysłu tłuszczowego | Mar 25, 2025 |
Nieżurawski, Lech Pawłowska, Bożena
Nieżurawski, Lech Duarte, Nelson Nieżurawska, Joanna