Object structure
Title:

Otoczenie kulturowe biznesu międzynarodowego w krajach Wspólnoty Gospodarczej ASEAN

Creator:

Kuźmińska-Haberla, Aleksandra

Contributor:

Bobowski, Sebastian. Redakcja

Subject and Keywords:

biznes międzynarodowy ; ASEAN ; korporacje transnarodowe ; handel zagraniczny ; polityka kursowa

Description:

s. 116 ; Cytuj jako: Bobowski, S. (red.). (2025). Biznes międzynarodowy we Wspólnocie Gospodarczej ASEAN. Wybrane aspekty. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

[Celem książki jest scharakteryzowanie regionu Azji Południowo-Wschodniej jako przestrzeni dla aktywności biznesu międzynarodowego. Tezą monografii jest twierdzenie, że region ten to przestrzeń ogromnych możliwości, a jednocześnie wyzwań dla podmiotów biznesu międzynarodowego. Praca składa się z pięciu rozdziałów merytorycznych, podejmujących zagadnienia w dziedzinie handlu międzynarodowego, finansów międzynarodowych oraz marketingu międzynarodowego. Książka wypełnia lukę badawczą w literaturze krajowej i światowej w odniesieniu do uwarunkowań funkcjonowania biznesu międzynarodowego w dziesięciu krajach regionu Azji Południowo-Wschodniej po implementacji AEC, z uwzględnieniem najważniejszych obecnie wyzwań w dziedzinie handlu, finansów i marketingu międzynarodowego.] z zapowiedzi

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2025

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2025.20.7.05

Language:

pol

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: