Object

Title: Kształtowanie innowacyjności produktów żywnościowych poprzez sposób ich pakowania

Title in english:

Creating the Innovation of Foodstuffs by Wrapping

Creator:

Matysik-Pejas, Renata

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 120-127

Abstrakt:

Innovation is defined in marketing depending on an adopted point of reference with market, enterprise, product or consumer. To be notified as novelty by consumers it is enough to change any characteristics of a product. It concerns also wrappings which are an essential element of product image and decide about it functionality and availability. Technological solutions which can be used in wrappings cause, that product gains new usefulnesses. The aim of the paper is to present results of an analysis of consumers' opinion of chosen aspects concerning innovative solutions in foodstuffs wrappings.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:133937

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information