Struktura obiektu
Tytuł:

Inteligentne systemy wspomagania decyzji marketingowych w przedsiębiorstwie

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Functioning of the Intelligent Systems as Marketing Decision Helpers in Business

Autor:

Kałążna-Drewińska, Urszula

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 60-69

Abstrakt:

As a result of the evolution of SIM (System of Marketing Information) the systems called "Marketing Decision Helpers" (SWDMs) came into existence. Expert systems based on the artificial intelligence are an example of Marketing Decision Helper systems. Currently even more advanced information systems, which are used in marketing management, are being developed. They include: knowledge based marketing systems, marketing systems based on occurrence by chance, marketing "neuron nets", programs supporting creativity

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: