Struktura obiektu
Tytuł:

Wizerunek jako przesłanka kreowania produktu. Próba konstrukcji nowego modelu produktu

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Image as a Premise of Product's Creating. An Attempt of Forming a New Model of Product

Autor:

Cieloch, Grzegorz

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 70-83

Abstrakt:

Theoretical model of product as an element of marketing mix has several limitations and disadvantages. This article is an attempt to express a new structure of marketing product. This new model is based on technological and marketing elements. It is compatible with many theoretical solutions concerning product itself, its value and development. The author gives some examples of practical use of theoretical solutions proposed by himself. The new model is adopted to the service sector requirements as well. 

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: