Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1184, s. 286-293
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1184 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Przeobrażenia systemów zarządzania przedsiębiorstw
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Nov 17, 2025
May 29, 2025
9
https://dbc.wroc.pl/publication/174963
| Edition name | Date |
|---|---|
| Od "funkcjonalnej" do "procesowej" obsługi klienta - na przykładzie firmy Amato | Nov 17, 2025 |
Tracz, Ewa Jasiński, Zdzisław. Promotor
Tracz, Ewa
Tracz, Ewa
Tracz, Ewa