Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wydział Gospodarki Regionalnej i Turystyki w Jeleniej Górze 2003, s. 315 ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U. Serdecznie zapraszamy.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
DR JG 51 ; oai:dbc.wroc.pl:137504
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
2 lip 2025
2 lip 2025
2
https://dbc.wroc.pl/publication/176165
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Strategia efektywnej obsługi klientów - ECR w sektorze farmaceutycznym | 2 lip 2025 |
Baraniecka, Anna
Baraniecka, Anna
Baraniecka, Anna
Baraniecka, Anna
Baraniecka, Anna
Baraniecka, Anna