Political and legal conditions for development of direct sales of agriculture products
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1137, s. 47-56
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1137 ; Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
6 lip 2025
11
https://dbc.wroc.pl/publication/176256
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Polityczno-prawne uwarunkowania rozwoju bezpośredniej sprzedaży produktów rolniczych | 28 lip 2025 |
Dziedzic, Sylwia
Dziedzic, Sylwia
Dziedzic, Sylwia
Dziedzic, Sylwia
Dziedzic, Sylwia