Object

Title: Procesy biznesowe marketingu jako podstawa informatyzacji zorientowanej na łańcuch wartości

Title in english:

Business Process Transaction as the Basis of Value Chain Oriented Information Technology Implementation

Creator:

Sitarska, Monika

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (10); 2007; nr 1150, s. 171-186

Abstrakt:

The main subject of the paper is to present business processes analysis. These processes are the main decision area for managers of marketing departments. The aim of the article is also to show the optimal collection of marketing processes. The suitable information and data supply and implementation of adequate information technology will support decision and information area of marketing on every level of management in enterprises. These processes have been sorted in customer-oriented value chain, which takes into account customer needs.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:137598

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1150 ; Informatyka Ekonomiczna, nr 10

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information