Struktura obiektu
Tytuł:

Pozycja Polski na arenie międzynarodowej jako wynik celowych działań komunikacyjnych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

International Position of Poland as a Result of Communication Activities

Autor:

Daszkiewicz, Magdalena ; Waniowski, Paweł

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 15-27

Abstrakt:

Building a favourable image is one of the ways of creating competitive advantage of the country. To successfully manage the process of image formation Poland must conduct coordinated and long-term communication activities. In the article we describe key areas and factors influencing perception of our country. We took into consideration among other things elements of identity, main communication activities and institutions responsible for the image of Poland. The article presents also issues concerning the image of Wroclaw, as the example of the relationship between regional promotional activities and country's international position.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: